0 грн
Зробити замовленняЗакон про захист прав споживача
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" №1023-XII від 12.05.1991, косметичні товари входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, які не підлягають поверненню чи обміну. У документі зазначено таке: "Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольняє його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний ним за призначенню".
Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 «Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"» затверджено Перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну/поверненню:
- парфумерно-косметичні вироби;
- засоби особистої гігієни;
- спідня білизна;
- дитячі товари;
- інструменти для манікюру та педикюру
- та інші товари, не пов'язані з асортиментом нашого інтернет-магазину.
У якому разі ви можете повернути товар
Ви можете повернути товар протягом 5 днів, якщо:
- товар не входить до Переліку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994
- отримали товар неналежної якості;
- вміст посилки відповідає опису вкладення (з порушенням асортименту, кількості, комплектності чи упаковки);
-Товар не був у вжитку і не має слідів використання;
-Товар повністю укомплектований, є його оригінальна упаковка;
-Товар саме той, який був проданий нашим магазином.
Процедура обміну та повернення
Якщо ви отримали товар неналежної якості (відкрили упаковку та виявили виробничий шлюб) - зв'яжіться з менеджером магазину zapil.com.ua та дотримуйтесь подальших інструкцій від представника магазину.
Упаковка повинна бути збережена в обов'язковому порядку, інакше обмін/повернення товару неможливий.
Повернення коштів
Кошти повертаються банківським переказом на реквізити, зазначені покупцем. Повернення коштів займає в середньому до 5 робочих днів після отримання поверненого товару на склад.
ВАЖЛИВО!
1. При отриманні замовлення завжди уважно оглядайте покупку у присутності нашого кур'єра або співробітника Нової Пошти/Укрпошти/Meest Express/пункту самовивезення. Ви завжди можете оцінити товар візуально при отриманні, і якщо він вам не підходить, відмовитися.
2. Товар не може бути повернутий після факту хоча б одноразового використання чи пошкодження упаковки.
3. Претензії щодо зовнішнього вигляду приймаються лише у момент доставки чи отримання товару на Новій Пошті/Укрпошті/Meest Express/пункті самовивезення.
4. Якщо ви прийняли замовлення, розплатилися, відпустили кур'єра, залишили поштове відділення або пункт самовивезення, це означає, що куплений товар повністю відповідає нашим обіцянкам та вашим очікуванням.
5. Товар неналежної якості – товар, що містить недоліки. Недолік товару – це невідповідність заявленим характеристикам. Отриманий товар має відповідати опису на сайті.
6. Відмінність елементів дизайну чи оформлення від заявленого на сайті опису не є ознакою неналежної якості.
7. Справжні кольори виробів можуть відрізнятися від кольорів та відтінків на сайті, залежно від кольору вашого монітора.